Tuesday, 22 February 2011

assalammualaikum :)

hye hye
nie bukan pertama kali buat blog. bila di tambah tolak, darab n bahagi. sebenarnya nie blog aku yg ke 3. hehe. toksah dok kenang cerita lama org kata kan. yg lepas tu biaq p lepas. hat lama tu tinggai kenangan ja. mai kita buka buku baru. bukan muka buku ye.. hehe. buku baru dengan hidup yang baru. orang dalam penceritaan aku kali nie pun muka baru. watak baru org kata. hehe.

anda jangan kehairanan mungkin watak2 yg sama akan kerap muncul dalam cerita blog nie. nak buat cammana. watak nie yg sentiasa di samping aku. hehehe makaseh kerana memahami. :)
watak utama ::  adik manis :)

my adik manis. hahaha. jgn marah ye sygs. i taw u kan marah i bla i pnggil u" adik manis".. haha. actually dia bukan la adik manis pn. dia "si hudoh" hehe. si hudoh yg baek hati <3 kan hudoh kan kan. si hudoh nie seorang yg workaholic. keja keja keja dan keja. tadak cuti bg dia. saya pn heran dia pakai enjin apa pn tak taw. tp takpa. dia tak penah abaikan kekasih dia. hehe. nie serba sikit ttg watak utama. tak leh nk cerita panjang2 sgt sbb P&C0. dak aihhh. cerita awai2 panjang tak leh la .. rugi la .. sbb nnt cek tak taw nk cerita apa plk pasnie. hehehe

next ??


4 comments:

  1. -_- acu kejam. muka dia mcm keroro ja.

    ReplyDelete
  2. baby, manda acu kejam. dia kan adik manis. kah kah. awat b suka kata muka dia cm keroro. mai nk tgk sikit. hehe

    ReplyDelete
  3. cuba acu tengok gambq ni ( link di bawah )
    http://1.bp.blogspot.com/_jDV-_yUTLow/Six3fmlch8I/AAAAAAAAAUs/mq6JuYsbSC8/s400/Keroro-Gunso.png
    sopa mcm jat. -_-
    mcm jat kan. hahha

    ReplyDelete
  4. b..
    smpai ati b sma kan kekasih acu cm keroro.
    hehehe. habaq kat pak aihhh

    ReplyDelete