Monday 21 March 2011

60's degree photoshoot

assalammualaikum,
hye hye selamat semua.

weekend baru-baru nie, 
aku jadi talent member aku utk asgmnt photography dia,
so dia minta aku jadi 60's women utk task kali nie,
so i have no idea actually,
tak taw nk pakai baju apa semua, so discuss pakai ja apa yang ada kan kan. tak yah nk terok2. 
pastu terpikir la nk cari prop utk theme kali nie.
teringat kat syafiq classmate aku yang mmg minat old skul punya barang,
then aku call dengan dia deal suma baek punya,
dia bawa mai keta datsun dia, then dengan vespa kuning dia,
so datsun dia aku yang drive, dia bawa vespa dia.
memandangkan aku ja leh bawa. so dia bg aku bawa.
hehe. mmg best bawa datsun dia. semua org seperti melihat kami ja kat jalan
sbb gurl bawa keta cmtu. dah la kaler kuning mak ngah. hehe
tp syokkkk serius.. cm nk suruh ayah beli satu kat aku.
so nie la sikit sebanyak picca pada hari demikian. hehe






disebalik takbir photoshoot. :)




datsun kuning syokk :)


syafiq n aqila .





No comments:

Post a Comment