Sunday 13 March 2011

MELEPASKAN RINDU

Assalammualaikum ..
hye hye..

entry arini apadia? rindu lg kan? rindu.. rindu.. rindu.. hahaha. biaq p. dah suka nk buat cmna. hehehe. syok , dari semalam dapat webbie dgn anak aku yg gemok tu. hehe. lama tak jumpa dia. rindu ya rabbi kat dia. dapat webbie semalam dgn tghari tadi seronok sgt. leh tgk dia senyum, dia gelak, di cakap bahasa german, syoknyaaa. klaw da kat sana. dapat bau masam dia. dapat cium pp dia yg macam jueh pau tu. hehe. acu rindua adik sgt2. nnt acu balik ye syg. acu bawa adik jalan2 taw. p main wauuu. hehehe. :)
actually semalam aku dok skyping ngn budak2 nie dah almost 3am. adik aqib baru bagun. then kakak call aku ::

kakak :: acu, wat pa?? adik aqib bagun nie. jom la webcam
aku :: ha. ok2. sat2 acu nk on9. 5min. (dgn perasaan syokk cm org perak hahaha)
kakak :: ok kak tunggu.

finally, dapat gak aku tgk muka si comei nie... hehe. syokkk gila. :)

si kecik nie kepelikan bila dengar org panggil nama dia keluaq dari laptop. hahaha

si bulat yang sangat comei n disayangi oleh semua org

ya Allah sukanya acu tgk adik senyum cmnie. arrghhh

hehehe. nie time jat datang umah nk amek baby kat sekolah. sempat gak webcam berdua mereka nie. hehe
si kecik keletihan :)

ini la ragam anak kecik aku kat kampung. dia la yang dok panggil aku balek sana sangat2. dapat gak lepas rindu kat dia. hehehe. dapat tgk dari jauh pn jadi la. nie baru anak org. tak taw la kalaw anak sendiri cmna. moroyan aku di buatnya klaw jauh2. hehe


No comments:

Post a Comment