Sunday 20 March 2011

orang utara hebat !

assalammualaikum, 
hye hye selamat selamat,
mai aku nk share kat ampa antara bakat-bakat orang utara yang terpendam,
depa nie mmg berbakat. setiap apa yang depa smpaikan semua ada msg depa sendiri,
sangatlah comey bagi aku,
bukan nk bangga2 sbb aku mmg org utara tp aku bangga dengan kebolehan depa,
tak yah sembang byk mai kita terjah~ 


ha, tgk dak g?? sempoii kan??
msg2 yang dia smpaikan kat last2 scene tu mmg betoi ka??
mmg bguih la MATLUTHFI nie.
jom kita calit sikit maw dak?? hehe

nie satu lg vdeo dia.
mmg menarik. 
tlg la tgh smpai abis. haha.
mnta maaf la klaw bukan org utara. mungkin tak paham
tp takpa. p kat google translate. translate kat situ. comfirm paham. haha
(pelawoook pelawoook pelaawokk )


bukan semua benda cantik tu subjektif
YANG NIE MMG KENA TGK LA SGT.
tp minta maaf, suma aku upload nie cuma sekadar berkongsi
tadak kena mengena antara hidup dan mati pn. haha

2 comments:

  1. anak2 k shom dah lama follow depa ni...la ni bila brckp pun dah gaya matluthfi ni..depa ni baguih dah la bijak buat video pun ada msj bkn buat video kosong mmng salute la ngan depa..........

    ReplyDelete
  2. ha.. betoi2. matluthfi nie mmg best kan?
    depa nie budak2 pandai nie,
    ngaji kat oversea nie.
    tp semua yang depa smapaikan ada msg depa sendiri,
    msg depa leh guna pakai plk tu. suka sgt :)
    kak shom. buat la blog. leh kami jadi follower pasnie. haha

    ReplyDelete